Monday, December 22, 2008

template oh template~

Assalamualaikum!

Sejak kebelakangan ini saya asyik tukar template ini, template itu. Actually I'm so 'rambang mata' when I discover so many blogger templates in webs (with k/jannah). Cari punya cari..jumpa yang berkenan, so saya privatekan sekejap blog saya sementara mencari dan mendownload template berkenaan:pandacloud_01:.

template yang lama

Saya lihat template kat atas tu sungguh comel! so I take it as ma layout. After that, tengok-tengok :pandacloud_10: huhuhu.. ruang untuk blog post amatlah kecil. jadi UTube punya video tidak akan muat. Sedih sangat niihh! Jadi saya mengambil keputusan untuk mengambil layout yang baru.:pandacloud_03:(rajinnya dia nak tulis balik link2 yang begitu banyak tu) tidak mengapa..dengan kekuatan yang Allah beri saya akan mengusahakannya..InsyaAllah!:pandacloud_16:

OK! Pengajaran yang saya peroleh daripada apa yang telah saya lakukan adalah
  • kalau nak template yang ok punya..pilih la yang terbaik punya
  • janganlah asyik tukar layout banyak2 kali, menyusahkan diri aja
  • if u wanna make new template, pastikan jangan ada orang yang terdekat dengan anda sama template dengan anda!
Semoga apa yang saya buat ini diredhai oleh Allah SWT! Ameen...Frown

1 comment:

Anonymous said...

mcm pernah jumpak jew template tuh.kat mana yerk?