Friday, December 5, 2008

Saje...

:bofu_11:
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

.:hiasan:.

Hari ni tak de paper nak ditulis. Lagipun saya ni bukan pandai menulis ayat2 bombastik gituh. Esok kena ambil k/jannah kat sekolah. Esok puasa lak tu (puasa tau sunat tu) Terpaksa, kalau tak tak raya la budak tu. Comelkan gambar kat atas tu. Stokin' yg k/uda bought 4 k/jannah, saya, dan maddeen! (antara sume tuh mana yg plg comel) Rindu plak kat egyptians tu.huhuhu. Taun depan diorang tak balik. InsyaAllah KAMI pulak yang pergi tengok diorang!

Sejak minggu ni, saya hanya duk comment2, tengok2 blog chat ngan kengkawan tentang issue HOT! lagipon sekarang musim hujan...so saya hanya vibrate dan tidak move freely (hikhikhik)ntah pape jew.

:bofu_48::bofu_47::bofu_48:

hmm..saya ade tengok satu blog yg saya suka banget.
emoticon yg dlm blog saya ni pon ader dicilok drnya(sebenarnya bukan cilok)
kalau nak tengok tekan sini
itu dari pandangan saya lah, kalau anda, tak tau maa..

wassalam
:bofu_48:

No comments: