Wednesday, December 17, 2008

HUH! tahniah??..

Assalamualaikum

HUH! tahniah?? mesti ada yang tertanya2 sebab pe kan? (huhuhu jgn hiraukan) ok lah antara sebab2nya adalah...

  1. sebab saya telah mendapat tempat ke-..... (agak2? answer it k!)
  2. sebab telah banyak bersabar tuk tunggu result.. kuikuikui (mesti sume student m3 tunggukan!?)
  3. sebab dapat 7A 2B! (hehehe saya teringin sgt nak dapt 5A keatas tau TAAKK!!)
  4. sebab berjaya merangkul place yg sama berturut-turut. (4-4 , 3-3 , .....)
  5. dan.......... (ntah arr)


result kat atas tu agak kecil tapi cuba tekan pic tu baru nampak ckit. Tapi result tu hanya kelas 2 P Asma' je (itupun tak complete). Jadi anda bleh tau saya dapat no. berape kan?!

Semalam saya telah dapat satu offline meseg dari secret_agent:

secret_agent: "tahniah!......" (lebih kurang camtu ar)

saya : "kenapa? dah dapat da ke result?? WAAA tak aci dia da tengok!!":pandacloud_17:

pastu ape lagi..cepat2 saya bukak laman web matri. huhuhu...memang da kuar daa result! (patutla takleh nak bukak aritu, rupe2nyer tgh processing)

Anda tahu sapa 1st place?
Khufiyah Hubbani...............9A!
Huhuhu...9A..9A...(chaiyok maryam! jgn putus asa!):pandacloud_21:

Tetiba jerk....
umi: "Mayam!!! Tepon! ni haaa Mira K"
HAHAHA Mira..kenape lak budak niii call memalam (waktu tu kul 10.30 malam). Huhuhu..nak tau dia ckp pe? Dia ckp: "kami sedey sgt !!". Kpd mira LA TAHZAN INNALLAHA MA' ANA..K!
Itu tuk dunia je pikir tuk akhirat tu lebey penting kan? Hari ni surat dari pentadbiran TELAH pon SAMPAI! Tak surprise daa...tol ark?

Tahun depan saya amek PMR!! Cam tak caya jer...PERCAYALAA MARYAM, ENGKO TU DAA 15 TAUN, TAHUN DEPAN! doakan saya dapat 9A yerr nanti..

9A DALAM GENGGAMAN!!:pandacloud_31:
Tak lupa pada calon PMR dan SPM 08 semoga beroleh kejayaan!
4 candidate PMR 2009.. Gambatte Kudasai!! Don't waste u're time K! (huhuhu saya sendiri yg waste...jgn tiru yaa) k lah wassalam.:pandacloud_01:

3 comments:

khufiyah said...

what a cute post!ingatkan maryam da bukak da laman web tu..(kitr bukk pagi2 lagi tau..hahahha)congratulation again..kpd kengkwn lain..tahniah..ingatlah aper yg kiter dpt tu adlh hasil usaha kita..caiyyokk

perfect's prop said...

woit!
cute laa sgt...
nama dia ader kat ctu kan?!
well...semoga Allah sayang kamu!

a.r.d. said...

mayam...ajar ana cmne nk buat result jd pic...ana dah cbe tp xleh....ana bleh link kn je...cbe view 15gen nyer...terpaksa gne psswrd...