Saturday, November 20, 2010

Chemistry's


Assalamualaikum

Praise to Allah. My Alloy’s mind map finished already. 4 mind map on the go! I’m on the way to finish the 4th mind map. It is POLYMER. Actually, this topic is the chosen one for my end-year-holiday Chemistry folio.

pen baru beli

Pen Faber Castle saya semakin kehabisan dakwat. Saya meminta pembantu adik saya membeli the new one. Terima kasih ya! Bekalan pen dan pensil saya semakin berkurang. Kepada penghutang pen + pensil saya, saya nak kamu menggantinya tahun hadapan ya!


· Faizah : pen hitam Pilot Super-GP 0.7
· Areej : pensil tekan Pilot Super Grip 0.7 (warna ungu)
· ‘Isyatin : pensil tekan pink-hijau (saya tak ingat jenama apa)


Hahaha..saya amat berkira juga dengan barang saya yang dipinjam oleh kawan-kawan saya. Saya berharap korang ingat sampai tahun depan!! nada kejam
7 days remaining for ummi and ayah to come back home. May Allah Bless them
...

Wassalam

2 comments:

hood@sunny said...

Be strong sis~!

polymer @-@ teringat polymer clay.. belikan kat kak uda~ bleh wat macam2 dgn benda tuuu!

siti keropol bt gundam seed said...

hahaa i'm on the 1st list ok2.. i'm try my best...