Thursday, December 31, 2009

OUR Project

Bismillahirrahmanirrahim

Asslamualaikum! Buat pengetahuan anda (kalau nak tahu) Our English Society had made a BIG project lately. Antaranya:

Booklet
Bookmark
Magazine
ect2..

Jadi saya bertungkus-lumus menyiapkan hanya 2 daripada di atas. Itu pun selepas dimarahi oleh Biro Perancangan ES..2 hari / 1 hari sebelum kami pulang ke rumah untuk cuti akhir tahun, AJK ES (kami) dipanggil oleh Miss Khufiyah (Biro Perancangan yang bersemangat) untuk membincangkan tentang projek-projek yang telah dirancang dalam fikirannya. Sebenarnya terlalu banyak yang dirancang oleh kami. Tetapi tugasan yang diberikan kepada kami hanyalah tiga perkara di atas itu sahaja. Perancangan Kami nak recycle, buat button badges, ect2 untuk tahun ini.

vice presiden + planning bureau


hehe...kene marah
:28::44:


1st booklet

2nd booklet

bookmarks

Alhamdulillah. Saya berjaya menyiapkannya. Duduk depan laptop mencari quotes, idioms, kata2 hikmat, ect2..dan hasilnya hanyalah seperti di atas. Seperti yang kami bincang, selepas siap mestilah hantarkannya kepada Khufiyah. Jadi lepas siap terus hantar. Guna YM. Sempat saya sembang dengan dia. Hahaha..saya: "Khuf buat berapa buah booklet??"....Khuf: "Kami buat 12 buah booklet". Rajinkan?? Agak malu saya mendengarnya. Saya hanya mampu menghasilkan SEBUAH sahaja!! Memandangkan godaan di rumah terlalu banyak Peace, coklat, ketagerak..Saya agak terharu mendengarnya.. Saya terfikir..AJK yang lain bagaimana pula ya??
:46:

Unfortunately, booklet saya tidak menepati ciri-ciri yang dikehendaki. Alahaii..Alhamdulillah Khuf kata "tidak mengapa.." Saya suka mendengarnya bearlove hahaha.. Kesian pula. DAN masalahnya lagi, Khuf nak pindah pula!! Bagaimana ini boleh berlaku??!! Kesian Mira pula laa..Berserabut kepala otak katanya. Cobaann..Sabar la ya wahai kalian semua!!! Yang lain bagaimana??? Senyap sunyi Ajk yang lainnya.. Semoga korang buatlaa.. Nanti Allah tanya...

p/s : Actually, banyak lagi yang perlu saya lakukan untuk persatuan-persatuan kami di sekolah..hik3 lolcuq

Wassalam

No comments: