Thursday, February 6, 2014

Unexpected

Bismillahirrahmanirahim

Assalamualaikum wbt semua!

Today I just wanna make a short post. After about 1 month I left ma blog. heh

Cerita hari sebelum ni, Sayaminangkabau text saya.
(lebih kurang)
Sayaminangkabau: Maryam, bagi alamat.
Saya: Nak buat apa? Nak bagi something ke?? (biasalah, mintak alamat, mesti nak post something :P)
Sayaminangkabau: Maryam nak apa?
Saya: Bagi je apa-apa. Tak kesah. (di'edit' beberapa patah conversations he3)
Sayaminangkabau: Ana bagi apa-apa ja eh? 
Saya: Ok!

Dan hari ini saya baru check.



Sayaminangkabau bagi hadiah Biskut Pretzel! Pos ke bilik lagi. ha3 Thanks Sayaminangkabau! Alhamdulillah, saya dikurniakan sahabat seperti dia. Jazakillahukhairan kathira kerana setia menjadi sahabatku, Nurul 'Amirah Binti Khairuddin. Moga Allah sayang anti dan sama-sama jadi solehah. Moga kita dibangkitkan bersama-sama di syurga nanti ya Mira. Ameen~ 

Lots of love,
Maryam Sani

No comments: