Saturday, September 3, 2011

Trial..trial...


Assalamualaikum...

6hb September saya akan menduduki Trial SPM..

Diri ini menganalogikan TRIAL itu seperti ujian daripada Allah. Adakah saya sudah cukup persediaan menuju kepadaNya?? Adakah saya akan berjaya??

Ya Allah bantulah hambamu ini....

Kepada semua ahli keluarga yang dicintai, saya amat mengharapkan doa dari kalian agar saya dipermudah oleh Allah SWT segala urusan di hari TRIAL itu nanti.. Ameen~

Kepada semua pembaca blog saya ini, doakan kejayaan saya..

Wassalam

2 comments:

hood@sunny said...

Semoga hanya yg terbaik utk kamu dan terbaik utk deenmu my sis!!

Dari jauh ku kirim doa,

Salam dari barat lembah Nil:)

perfect's prop said...

jazakillahukhairankathira...buat kakakku yang tercinta.
tidak ada apa yg dptku balas. Hanya mengharapkan Allah shj yg dpt membalas doa kalian..

Dari Perlis ke Baling------>MESIR